Nárok na dědictví ve státě Kalifornie, USA

V Kalifornii neexistuje daň z nemovitostí ani z dědictví. Zákony o dědictví v Kalifornii v případě, že neexistuje žádná platná závěť, mohou být poněkud matoucí. Chcete-li tedy, aby proces získání majetku proběhl, co nejrychlejším a nejúčinnějším způsobem, s.r.o. Advokát v Evropě vám poskytne právní podporu, kterou jistě oceníte.

Žádná dědická daň?

Obyvatelé Kalifornie nemusí platit daně z dědické složky v rámci státu. Státní vláda zrušila dědickou daň v roce 1982. V Kalifornii také neexistuje daň z nemovitosti. Přestože Kalifornie nemá daně z dědictví, existují některé daně, které je třeba podat jménem zemřelého:

• individuální federální a státní daňové přiznání
  • bankovní účty na nemovitosti – Federální daňové přiznání o zisku – do 15. dubna v průběhu roku po smrti dědice. Můžete to udělat i on-line, faxem nebo poštou. Za devět měsíců od smrti člověka, i když existuje šestiměsíční čekací lhůta, pokud to oznámíte před koncem šestitiměsíčního období. Od roku 2018 je třeba jen pro jednotlivé nemovitosti, které převyšují hrubé aktivum a předchozí daňová hodnota činí 11180.000 dolarů.

Proces získání dědictví se závětí

Lze se vyhnout dlouhým soudním procesům při získání dědictví jakéhokoli majetku, který stojí méně než 150 000 dolarů. Od doby smrti, kdy uplynulo 40, nebo více dní, vám Kalifornie umožní podat žádost o převzetí osobního vlastnictví zemřelého.

Než použijete čestné prohlášení, ujistěte se, že dokumenty jsou notářský ověřené a zařaďte do nich kopii úmrtního listu zemřelého, průkaz totožnosti a podpisy dalších dědiců (pokud jsou dispozici). Jakmile budou všechny tyto dokumenty shromážděny, můžete je předat správci majetku, bankám nebo firmám, které v současnosti vlastní majetek zemřelého.

Smrt bez závěti v Kalifornii

Předání majetku bez závěti je mnohém komplikovanější. Proces výběru dědice bude uskutečněn podle zákonu států. Podle toho, kdo z příbuzných zůstal, lze majetek rozdělit mezi manžele, děti, rodiče, prarodiče, sourozence, bratrance, tety, strýce, neteře a synovce.

Obraťte se na Advokát v Evropě, abyste získali dědictví z USA, Kanady a EU. Naše konzultace jsou naprosto bezplatné!