Jak se chovat v případě nehody v Anglii? (Část 2)

Nějaká informace, co máte udělat na místě nehody

Zde jsou další důležité podrobnosti, které byste se měli zjistit naučit na místě havárie:

  • Registrační čísla všech vozidel zapojených do nehody, plus barevná Poznámka, značka a model každého vozidla.
  • Čas a datum nehody.
  • Nákres znázorňující umístění vozidel, kterých se to týká.
  • Popis povětrnostních podmínek a popis kvality silničního provozu nebo osvětlení.
  • Seznam poškození vozidla a popis případných poranění chodců, řidičů a cestujících.
  • Může být užitečné vyfotit autonehodu a použít ji jako důkaz. Někteří řidiči pro tento účel nosí fotoaparáty na jedno použití, ale většina moderních mobilních telefonů si velmi dobře pamatuje, aby vám pomohla zapamatovat si důležité detaily.

Pojištění

Jakmile se situace trochu stabilizuje, musíte informovat pojistitele o nehodě a pokud je vaše auto poškozené, začněte s podáním reklamace.

Kontaktujte svého pojistitele

Řekněte pojistiteli o té nehodě co nejrychleji. Proveďte to v časovém období definovaném v pojistné smlouvě.

Jak dlouho musíte čekat na refundaci pojištění po nehodě

Ujistěte se, že jste pečlivě zkontrolovali znění pojistné smlouvy, protože doba kompenzace v Anglii se může pohybuje od dvou týdnů do dvou měsíců po nehodě. Je nutné informovat pojišťovnu o nehodě, i když nechcete reklamaci uplatnit.

Informace o jiné řidiče

Pokud se dopravní nehoda týká jiného vozidla, musíte pojišťovně poskytnout informace o druhém řidiči. Pokuste se zjistit:

  • Název
  • Adresy a kontaktní údaje
  • Registrační číslo vozidla;
  • Podrobnosti o vaší pojišťovně;
  • Podrobnosti o nehodě
  • Rovněž je třeba poskytnout pojišťovně co nejvíce informací o nehodě. Pomocí náčrtků vysvětlete, co se stalo, a zahrňte všechny fotografie na místě havárie;
  • také poskytněte kontaktní údaje o všech svědcích, kteří souhlasili s podporou vašeho nároku.

Co bude dál?

Pokud chcete pokračovat ve svém nároku. Vaše pojišťovna vám poradí, co musíte udělat.

Pokud se nehoda podílela na jiných osobách, vaše pojišťovna se obrátí na pojišťovny a nároky vyřeší.